14 days left! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van MJ & JACK - WaarBenJij.nu 14 days left! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van MJ & JACK - WaarBenJij.nu

14 days left!

Door: Jacky

Blijf op de hoogte en volg MJ & JACK

21 Augustus 2014 | Nederland, Rotterdam

Hai lieve vrienden en familie.

Bijna is het zo ver.. De reis van MJ en mij naar Bali, Australie en wie weet welke landen nog meer.
Vandaag vertrekken we over precies 2 weken; Op 4 september vliegen we van Schiphol naar Denpensar (Bali).
Hier worden we opgehaald door MJ's oom die een slaapplek heeft geregeld voor de eerste paar nachten.

We zijn hard bezig met de laatste dingetjes kopen en dan zijn we bijna zover. Spannend, maar super leuk natuurlijk!

We beloven dat de volgende verhalen wat langer worden dan deze:)!

liefs MJ & Jacky

• 21 Augustus 2014 - 11:28

Eemz:

AWESOME!! SPANNEND!! WORDT ZEKER GENIETEN!! Kort verslag is korte reactie he, dussseee, DIKKE KUS EN DOE VOORZICHTIG XX JE ZUS.

• 21 Augustus 2014 - 15:09

Sonja:

Heerlijk om jullie zo te kunnen volgen:-)

• 21 Augustus 2014 - 17:27

Lisa:

Yess!!!

• 21 Augustus 2014 - 22:53

Andre Schoenmakers:

Kort en bondig eerste verslag. Je moet nog een belofte nakomen voordat je vertrekt!!! P......a met M........a??????

• 24 Augustus 2014 - 15:50

Jan:

Voel de spanning met jullie, nog effe eten en drinken eenbeetje kletsen en go !!!!!!!!!!!

• 04 September 2014 - 21:21

Baily:

We zullen jullie volgen

• 07 September 2014 - 11:02

Anne:

Jullie hebben er hard voor gewerkt...geniet er samen van!!!!xxx

• 09 September 2014 - 20:11

Competitieteam:

Hoi MJ & Jacky, waar blijven die reisverslagen, foto's en video's nou...?? ;-)
    Zag al op fb dat jullie lekker genieten, maar we willen het ook hier zien (niet iedereen heeft fb).
    Groetjes namens het competitieteam, Yvonne